Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle
Aihe: Työttömyyskassa

Tiedote työttömyyskassan aukioloajoista ja päivärahan hakemisesta ennen vuodenvaihdetta

Julkaistu

Kuljetusalan Työttömyyskassa sulautuu Avoimeen työttömyyskassaan, A-kassaan 1.1.2023. Kuljetusalan Työttömyyskassan jäsenten maksatusjärjestelmään tallennetut tiedot sekä jäsenrekisteritiedot tullaan siirtämään osaksi A-kassan tietojärjestelmää joulukuun kahden viimeisen viikon aikana.

Tietojen siirrosta aiheutuu käyttökatko kassan käsittelyjärjestelmään, jonka takia mahdollisuus hakea Netan kautta etuutta sulkeutuvat 20.12.2022. Seuraavan kerran päivärahaa voi hakea A-kassan eAsioinnin kautta 2.1.2023. Käyttökatkon aikana hakemuksia ei pystytä käsittelemään eikä päivärahoja makseta.

Kokonaan työttömien tai lomautettujen jäsenten 19.12.2022 jättämät jatkohakemukset pyritään käsittelemään ja päivärahat maksamaan ennen joulupyhiä, jos kassalla on hakemusten käsittelyyn tarvittavat tiedot. Työttömyyskassan puhelinpalvelu on avoinna 23.12.2022 asti.

A-kassan palvelu avautuu 2.1.2023 kello 10:00. Tällöin jäsenet voivat lähettää kassalle viestejä e-asioinnin kautta ja olla kassaan yhteydessä puhelimitse.

Pahoittelemme järjestelmäkatkoksesta aiheutuvaa viivettä maksatuksessa.

A-kassan yhteystiedot (2.1.2023 alkaen)
Avoin työttömyyskassa, A-kassa

Kassan puhelinpalvelu
020 690 455 (ma–pe 8.30–15.00)

Verkkosivut
www.a-kassa.fi (eAsiointi)

Haluamme lämpimästi kiittää kaikkia jäseniämme ja toivottaa oikein hyvää joulua ja onnea vuodelle 2023!

Kuljetusalan Työttömyyskassa

Artikkeli on julkaistu lehdessä 8/2022.

Sinua voisi kiinnostaa myös

• The Unemployment Fund’s opening hours and daily allowance application before the end of the year

Julkaistu: |
    Aihe: THE UNEMPLOYMENT FUND